Wederom: campingleven.

21 februari 2019 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

Op alle campings in Nieuw Zeeland is een keuken aanwezig. Veel tijdelijke bewoners komen hier om hun potje te koken.

Wanneer we een reisdag hebben zoals vandaag, kook ik de dag vooraf voor twee dagen. Omdat ook elke keuken voorzien is van koelkasten en vriezers kunnen we de maaltijd invriezen, zodat we op de dag van aankomst alleen ons prutje nog maar hoeven op te warmen.

Camping-keuken annex eetkamer.

Traditioneel is dit dan Carel's kookdag... ik lees intussen de krant ;)

Glaasje drinken erbij en de dag kan niet meer stuk.

1. Toos:
    21 februari 2019
    hier spreekt de ervaring.........
  2. Hans:
    21 februari 2019
    Zo houen jullie het vol !!!! Leuk om jullie belevenissen te volgen
  3. Lambert en José:
    Lieve Els en Carel,
    Allereerst Dank voor de leuke kaart die wij van jullie mochten ontvangen, erg leuk!
    We volgen jullie graag en zijn vol bewondering dat jullie zó lang van huis kunnen zijn!
    Gelukkig is er ook voldoende tijd om de krant te lezen.
    Voor mijn gemak, denk ik dan, dat is het ED😉, zodat je zo af en toe wel op de hoogte blijft van alle gebeurtenissen hier!
    Dat kan nooit geen kwaad en even lezen in je eigen taal, lijkt mij wel fijn.
    De zee, ja die is prachtig, straalt rust uit en je kunt er heerlijk mijmeren en wegdromen.
    Je eigen potje koken lijkt mij voortreffelijk, zijn er voldoende kooplaten, of gebeurd het,
    " wie het eerste komt", en dan wacht je gewoon op je beurt.
    Hebben jullie ook mooie maan nachten met prachtige sterren hemels?
    Hier is de sneeuwmaan te zien geweest, mooi en heel dichtbij😉.
    Intussen zijn er weer vele onbekende sterrenstelsel gevonden......!
    Intussen is hier de avond alweer even op weg en wens wij jullie, vanuit hier, een goede nachtrust en een blij ontwaken.
    Warme groet, Lambert en José 🙋‍♂️🙋‍♀️
  4. Ruud&Stiny:
    22 februari 2019
    Geweldig mooie reis die jullie maken, prachtige foto’s van de natuur, de flora en fauna. Genieten met volle teugen.
  5. Annie en Albert:
    22 februari 2019
    Hallo Els en Carel,
    Ja dat is heel wat anders dan hier rondfietsen langs de veluwerug, op nog gewone niet aangedreven fietsen, en dan onderweg gepasseerd worden door een meute grijsaards die op hun elektrisch aangedreven vehicle meewarig naar je kijken.
    Maar ja wij zien nog iets van de natuur en we vragen ons af of zij ook nog daarvan genieten.
    Wij wensen jullie nog een hele fijne trip.
  6. Bertine:
    24 februari 2019
    In een keer jullie verhalen vanuit Nieuw Zeeland gelezen. Wat een verschil met die over Indonesië. Twee verschillende werelden. Mooi om jullie belevenissen zo mee te krijgen. Fijn dat jullie zo genieten van dit avontuur. Ga zo door. Mooie tijd verder.