Dieren

28 april 2024 - Sanur, Indonesië

Ook midden in Sanur: een weiland met een eenzame koe.

KoeEr lopen ook wat kippen te scharrelen, en natuurlijk de onvermijdelijke vechthanen.

Aan het strand een reservaat voor zeeschildpadden.

Babyschildpadjes. De kleintjes kun je kopen om ze dan aan de zee terug te geven, van het geld  Schildpadwordt dan dit reservaat onderhouden. De grote worden in augustus met eenSchildpadceremonie terug naar zee gebracht.

1. Geert:
    Hoi wereldreizigers.
    Wat een observaties wat een indrukken. Een knipoog naar Holland: zondag 28 april, 9.56 uur en 16.9 graden. Koningsdag is goed verlopen en PSV mogelijk kampioen!!!!
    Veilige reis terug gewenst.
    Geert
  2. M.bakermans:
    28 april 2024
    Ik lees de melangolie in deze laatste 2 verhalen.
    Als "bijna afsluiting" van een prachtige periode die jullie samen gemaakt hebben.
    Geniet er nog even van .
  3. Antoinette Piepenbrock:
    28 april 2024
    Bedankt voor alle mooie en bijzondere reisindrukken.
    Goede reis terug. Groetjes Antoinette
  4. Wil Eijsink:
    28 april 2024
    Prachtige reis gemaakt, ik heb er samen met Henk van genoten 😁
    Bedankt voor het delen en een goede reis terug ⏪
  5. Annet Eggenhuisen:
    29 april 2024
    Idd ook ik heb genoten van jullie verhalen. Mooi om te lezen dat er wat rituelen betreft op Bali niet veel veranderd is. 40 jaar geleden hebben we dezelfde ervaring gehad.
    Wens jullie nog een paar fijne dagen en goeie reis terug. ( het is deze week hier lekker weer met temp boven de 20) :(
  6. Bart en Roos:
    29 april 2024
    Wij sluiten ons aan en bedanken jullie voor het delen van zoveel mooie reiservaringen en beelden. Veilige terugreis gewenst en welkom thuis 🌺

Jouw reactie