Padang

15 december 2018 - Padang, Indonesië

Schoolklasje aan het strand.

Via Zut bestellen we een taxi, die komt ons om kwart voor elf ophalen, en zet ons drie uur later af in Padang, bij Yani's homestay. Geen luxe, wél airco.

Carel maakt 's middags al een verkennende wandeling door de buurt.

Wat opvalt; fietsers, een mooie oude auto in perfecte staat. Een drukke havenstad met een klein compact centrum.

Verder wil ook hier iedereen met je op de foto, wij zien de meerwaarde hiervan niet in, zij blijkbaar wel.

1. Nicole:
    15 december 2018
    Heerlijk jullie verhalen al! Wij reizen mee :-)
  2. Lambert en José:
    Lieve Els en Carel,
    We genieten weer van jullie verhalen én foto's!
    Zo lijkt het dat jullie niet zover weg zijn😉.
    Als ik jullie kaart bekijk, zie ik dat er al een hele afstand is overbrugt!
    Fantastisch!
    Houden jullie om de beurt het blog bij of om en om? Is Carel voornamelijk de fotograaf?
    Jullie foto's geven een duidelijk beeld van wie en wat jullie ontmoeten, ook fijn voor later als jullie weer in Nederland zijn😊.
    Op de foto's, waarop jullie zelf staan, zien wij een ontspannen Els achter"het fornuis" en een vrolijk lachende Carel bij een prachtige auto.
    Het gaat jullie dus goed af, deze onderneming en dat is fijn!
    Geniet van alle bijzondere momenten, van de rust, drukte maar bovenal van dit samen ondernemen.
    Voor nu alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
    We zullen een toost op jullie uitbrengen.
    Hartelijke groet en tot het volgende reisverslag.
    We kijken er naar uit! 🤗.
    Lambert en José.
  3. Els en Carel:
    15 december 2018
    Hallo lezers.... even een korte reactie: Els schrijft en Carel is de fotograaf. Dat blijkt al jaren een goede combinatie te zijn ;)
    José: het tijdverschil met Eindhoven: het is hier nu zaterdagavond 21.00 uur, in Nederland zaterdagmiddag 15.00 uur. Voor ons bijna bedtijd, jullie hebben nog ff te gaan.

We zijn blij met alle reacties! Schrijven we blijkbaar niet voor niets 👋 Houdoe!
  4. Annet Eggenhuisen:
    15 december 2018
    Heerlijk van alles te ontdekken. Primitief maar zo kom je wel het leven tegen zoals het daar gaat. Geweldig om dit zo te volgen. Wij tuigen hier de kerstboom alweer op.🌲
  5. Dorette:
    21 december 2018
    Leuk jullie verhalen te lezen.