Delvin Homestay

6 april 2024 - Waigeo Selatan, Indonesië

HotelkamerIn deze “VIP bungalow zouden we de komende nachten verblijven,

“Delvin Homestay is located on the north shore of Kri and offers the following choice of bungalows.

4 over-water private bungalows

2 VIP bungalows on the beach.”   Zo prijzen ze zichzelf aan op internet.

BadkamerMet de badkamer die erbij hoort.

InkijkjeWe hebben anderhalf uur gevaren in een door een motor aangedreven kano, bij aankomst blijkt dit ons onderkomen…. We zijn in het verleden best vaak in primitieve gastverblijven / homestays etc geweest, maar deze slaat alles. Vies, onhygiënisch, betonnen vloer in de “badkamer”.    De aanwezige gasten (dertigers) verbazen zich over onze aankomst. Zij hadden voor 4 dagen geboekt, en helaas bij aankomst niet anders kunnen boeken. Ze vertelden dat er ratten rondliepen.

Zithoek

De eigenaar zei: “dit is echt een homestay voor Indonesiers, niet voor Europeanen.”  We nemen de kano en varen direct terug naar de aankomsthaven in Waisai.  Daar aangekomen zijn we wel “een beetje” gaar. Via booking.com (leve internet) kan ik een kamer boeken bij een dive-resort, ze komen ons meteen ophalen.

1. Bas:
    Da's een tegenvaller
  2. Geert:
    6 april 2024
    Tegenvaller, maar jullie maken er iets van
  3. Bart en Roos:
    6 april 2024
    Gelukkig meteen goed opgelost. Gaan jullie nu snorkelen?
  4. Els en Carel:
    6 april 2024
    Hallo, nee we gaan niet snorkelen, Carel heeft enorme hoogtevrees. Dat is dus hetzelfde als dieptevrees. We hadden dit adres om te relaxen het laatste stukje van onze rondreis.
  5. Sanne:
    Wat vervelend!!
    Gelukkig dan dat je iets anders gevonden hebt.
  6. Lambert en José:
    6 april 2024
    Poeh....dat is dus duidelijk een tegenvaller na zo'n reis.
    Goed dat jullie je niet " uit het veld " laten slaan en direct handelen en niet bij de pakken neer gaan zitten.
    Fijn dat het geregeld is nu even bijkomen!!
    Succes samen, zet 'm op !
  7. Nicole:
    7 april 2024
    Gelukkig konden jullie daar weg!
    Nog even anders genieten dan!
  8. Marianne:
    11 april 2024
    Zo heftig dit. Zou ik ook niet zien zitten …

Jouw reactie