Koffiepauze

10 februari 2024 - Kekerengu, Nieuw-Zeeland

Onderweg treffen we eerst een kolonie zeehonden, die zijn vereeuwigd op video.

Na een klein uurtje rijden zien we een idyllisch plekje om koffie te drinken.

Het uitzicht vanaf het terras. We hebben geluk en vinden een plaatsje op het terras, lekker in de zon en uit Koffiede wind. We hebben bijna onze koffie op, en ik hoor in het Nederlands: even kijken waar we kunnen zitten. Ik bied dit echtpaar onze plek aan. We kletsen nog even en dan blijkt het een collega van Zuidzorg… van het VTT-team. We kennen elkaars naam van de rapportages, maar komen elkaar nooit tegen. (Ik ben een nachtvlinder, zij een daguiltje). Hoe klein is dan toch weer de wereld!

1. Annet Eggenhuisen:
    10 februari 2024
    Ben nog wakker en lees jullie mail. Zeker dat hebben wij ook gehad tijdens een vlucht vanuit Indonesië naar huis. Zit je zomaar naast een bekende. Was wel handig ben je meer ontspannen dan naast een vreemde! Veel plezier verder!
  2. Geert:
    11 februari 2024
    Dat moet goed doen! Een heerlijk kopje koffie.
    Goede reisdag
    G
  3. Lambert en José:
    15 februari 2024
    Heerlijk een koffie die smaakt👍.