Laatste kampeerplek.

28 februari 2024 - Omokoroa, Nieuw-Zeeland

Na bijna 2 maanden zit ons Nieuw Zeeland avontuur erop. We hebben genoten, maar zijn ook wel weer blij dat we niet meer in de van gaan slapen. Vandaag en morgen hebben we een luxe huisje, om de van in orde te maken voor terug-verkoop. Een deel van de bij elkaar gesprokkelde inventaris geven we hier weer weg. Wat er in blijft zijn de oorspronkelijke eigendommen van “Pete and Karen”, eigenaars van de auto.

Wat we jullie niet willen onthouden is een verzameling foto’s van openbare toiletten. Zie de fotogalerij!

Het is wonderlijk dat je overal in NZ openbare toiletten vindt, of je nu in een dorp rijdt, een boswandeling maakt, op een boulevard langs de zee… overal zijn goed onderhouden, en in 99% van de gevallen schone WC’s te vinden. Gratis!

Op sommige plekken zijn er ook douches, die kosten dan $2,- dat is ongeveer € 1,20

“Onze”  Campervan…..

Vrijdag leveren we de auto in, en gaan 3 nachten in Auckland naar een Air B and B, maandagmiddag half 2 vliegen we naar Den Pasar en begint het 2e deel van onze reis. We weten niet hoe het zal gaan met internet, we gaan ons best doen om ons blog bij te houden, maar dat zal niet zo gemakkelijk en regelmatig gaan als hier in Nieuw Zeeland.

1. Sanne:
    28 februari 2024
    Geniet van jullie laatste dagen!!
    Goede morgen van Tuur en voor jullie wel truste zo!
  2. Els en Carel:
    Dank je wel 😘
  3. Joop Jacobs:
    28 februari 2024
    NZ was natuurlijk een zeer bijzondere ervaring, dit land heeft vele diversiteiten zeker landschappelijk. Natuurlijk de hartelijkheid van de bevolking heeft indruk op mij gemaakt,(het is in ons "gaaf" landje wel weer wennen!).Nu op naar de Indonesië Archipel, Sumatra heb ik ervaren als een van de authentiekste eilanden, zeer aan te bevelen. Veel succes de komende maanden! O ja heb een uitnodiging voor de afscheidsreceptie op 19 april van Marijke Maas systeemtherapeut afdeling ouderen, na 45 jaar! verlaat ze de GGzE (we hebben elkaar 18 jaar niet gezien, zal mogelijk enkele oud collegae treffen).
  4. Bart en Roos:
    28 februari 2024
    Het was geweldig om met jullie ‘mee te reizen’ door Nieuw Zeeland. Wat een mooie ervaring. Alle goeds gewenst voor het tweede deel van de tocht.
  5. Geert:
    28 februari 2024
    We wensen jullie een mooie afsluiting van de NZ trip. Rust goed uit voor het volgende hoofdstuk van jullie mooie reis.
    Geert
  6. Annemarie Gerits:
    28 februari 2024
    Heel erg genoten van jullie compacte berichtgeving uit N. Zeeland! Hopelijk gaat de reis naar Den Pasar voorspoedig. Geniet van alle indrukken! We kijken uit naar jullie vervolgverhalen!
    Annemarie
  7. Nicole:
    28 februari 2024
    Gewoon lekker verder genieten!!
    Waar ook :-))
  8. Nelleke:
    28 februari 2024
    Dank Els en Carel dat we mee mochten reizen in jullie NZ, ook door de vele mooie foto's. De tijd vliegt. Succes op jullie volgende traject. Groetjes Nelleke
  9. Marianne:
    Leuk. Casper zit ook op Bali 🙂. Veel plezier nog! De tijd vliegt
  10. Lambert en José:
    28 februari 2024
    Ook namens ons ga met veel plezier beginnen aan een volgende veelbelovende reis!
    Dank voor alle Prachtige foto's met mooie verhalen en wij wachten rustig op jullie volgende verhalen!
    Geniet samen🤝💑
  11. Annet Eggenhuisen: