Ontbijt in Trinity Warf. Tauranga.

5 januari 2024 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

Ontbijt in het hotel, uitzicht vanaf de tafel.

Om half 10 lopen we gedoucht en wel naar het restaurant, waar een uitgebreid Engels ontbijt buffet klaarstaat. Scrambled eggs, cooked beans 😝, zacht uitgebakken spek, gebakken tomaat enz. Carel neemt het er goed van, ik houd me bij een snee geroosterd brood en wat ei. Kopje thee en glaasje sap.
Terug naar boven om onze bagage op te halen, en om 11 uur komt Karen ons halen. We rijden naar haar thuisadres, waar de auto (natuurlijk) nog niet klaar is. Er moet nog een passend matras in, er is nog geen elektriciteits-snoer… We herkennen het van de vorige keer. We zullen vandaag en morgen toch weer wat dingetjes moeten kopen om het geheel comfortabel en naar onze wens te krijgen.
Gelukkig zijn de gordijnen deze keer wel goed, ik hoef er niks aan te vermaken! In onze blog van de vorige reis (februari 2019) zie je hoe ik de vorige keer elke avond de bus nacht klaar moest maken. Daar is nu gelukkig geen sprake van! Gordijntjes dichtschuiven en klaar!

1. Lambert en José:
    5 januari 2024
    Hoi Els en Carel,
    Ja zo'n ontbijtje is voor de liefhebbers 😘, hopelijk kunnen jullie daar genoeg mee uit de voeten ( in de camper ) !
    De zon schijnt en het is fijn om te lezen dat de avondrituelen verbeterd zijn en hopelijk ook meer comfort bieden!
    Geniet, lieve groet!!
  2. Stella: