Picton

16 februari 2019 - Picton, Nieuw-Zeeland

Picton is de plaats waar de veerboten aanleggen die de Straat Cook oversteken. De drukte van de haven en de treinen bepaalt de sfeer in dit tussen de zee en de bergen gelegen stadje. De brede straten en oude gebouwen langs de boulevard verraden de Europese oorsprong van Picton.

Tussen Picton en Havelock loopt een smalle drukke weg, met flink wat hellingen, waar je een prachtig uitzicht hebt over de baai.

Governers-Bay

Sommige delen staan droog, ook heel apart om te zien.

Van Havelock naar Picton

1. Lambert en José:
    Ha vrolijke reizigers Els en Carel,
    Wat fijn om alles te lezen, zoals wel vaker wordt gezegd!
    Lekker wel zo'n wijnproeverij, laat het jullie wel smaken!
    Over anderhalve week zal ik proosten op jullie, dan start hier weer het Carnaval......!
    Hoe gaat het verder met jullie?
    Af en toe ook een kampvrijetijdsdagje ertussen?
    Even alle indrukken en nieuwe ervaringen verwerken, de mail doorspitten en verslagen schrijven bij alle mooie, bijzondere, leuke en grappige foto's.
    Het gaat jullie goed af!👏
    Hier begint het op het voorjaar te lijken, overal bloeiende crocussen en het blad van narcis en tulp komen ook al boven de grond.
    De natuur loopt 3 weken voor op de tijd van het jaar!!!!
    Niet goed maar wel fijn😎, of mag ik dat niet schrijven😉?
    Lieve Els en Carel, blijf ons voorzien van jullie prachtige foto's, mooie verhalen vanuit " "down under".
    Wij genieten ervan.
    Hartelijke groet, Lambert en José.
  2. Marianne:
    Mooie landschappen
  3. Petra:
    20 februari 2019
    Lieve globetrotters, Heerlijk om jullie verhalen te lezen en door de foto,s die zo mooi de landschappen en vegetatie laten zien waan ik me en droom ik me aande andere kant van de aardbol. Gelukkig heb ik het zelf ook mee mogen maken en komen herinneringen en een beetje heimwee daar mee terug.
    Liefs voor jullie beiden.