Ons verblijf tot 21-03

19 maart 2024 - Derawan Islands, Indonesië

HavenGedurende 2 dagen verblijven we hier, onze veranda ligt op 5 meter van de zee, Ons restaurant, hoort bij het resort.en ik ben benieuwd of ik vannacht kan slapen, het geklots van het water gaat Paradijs?natuurlijk 24 uur door.

Ons huis, voor 2 dagen.Verscholen achter deze palmboom zit ik op het terras.

Deze kampong heeft ongeveer 500 inwoners. In de toekomst (die al begonnen is) zal het eilandje overstroomt worden door toeristen die komen snorkelen en duiken. Er zijn al diverse resorts, en er wordt volop bij gebouwd.

WinkeltjeHet schijnt dat Soeharto hier nog heeft leren duiken, maar of hij hier ook boodschappen heeft gedaan valt te betwijfelen.

1. Lambert en José:
    19 maart 2024
    Het ziet er paradijselijk uit, mooie vergezichten met vrolijke wolken partijen!
    We hopen dat dit verblijf voldoet het aan jullie verwachting.
    De zee zul je wel horen maar jullie onderkomen zal stevig vast staan!
    Amsterdam is ook op palen gebouwd en staat nog steeds overeind!!😉
  2. Hans:
    19 maart 2024
    Wel een heel erg mooi plekje hier om een paar dagen te verblijven
  3. Lennard van den Boom:
    19 maart 2024
    Een fantastische plaats om je verjaardag te vieren! Geniet er van de komende dagen!
  4. Sanne:
    Hieperdepiep Hoera!!
    Gefeliciteerd pap!! Geniet ervan komende dagen, het ziet er schitterend uit!!
    Kus
  5. Frans van Lierop:
    19 maart 2024
    Geniet ervan. Heel mooie plaats om je verjaardag te vieren.
  6. Marianne:
    19 maart 2024
    Ik had je al gefeliciteerd 😉 maar nogmaals bij dezen. Mooi plekske. Die golven lijken mij persoonlijk heerlijk Els …
  7. Gonny:
    19 maart 2024
    Carel,gefeliciteerd met je verjaardag op dit mooie plekje Ik geniet erg van jullie reisverslagen en vooral van de mooie fotoos.Blijf genieten zolang het kan.lieve groet Gonny

Jouw reactie