Goed aangekomen

5 maart 2024 - Denpasar, Indonesië

Ons eerste Indo-ontbijtNa een vlucht in 2 delen van bijna 10 uur, met een pauze van 2 uur in Sydney,  komen we om 20.00 plaatselijke tijd in Den Pasar. De bekende tropische hitte valt als een klamme deken over ons heen. De bureaucratie neemt hier toe. Eerst een controle van je visum, dan een foto-moment van de douanier, en hierna inloggen en een QR-cede aanmaken voor de immigratiedienst.

Via Booking had ik een taxi geregeld, en de vriendelijke Indische jongeman staat ons bij de uitgang op te wachten. We rijden door een druk Den Pasar, via een Telcomsel-kantoortje om een sim-kaart te regelen, levert hij ons af bij ons hotel: Ina Bali Heritage hotel.  We zitten nog heel even op onze veranda om van de bekende Indische warmte en geuren en geluiden te genieten, maar na ‘n kwartiertje vallen we beiden afgemat op bed. Om 8 uur Bali-tijd worden we allebei redelijk uitgerust wakker, en gaan aan ons ontbijt.

1. Nicole:
    5 maart 2024
    Nou, gewoon doorgaan met genieten:-))
  2. Sanne:
    5 maart 2024
    Geniet van jullie 2e gedeelte van de reis.
    Knuffel
  3. Lambert en José:
    Welkom, welkom, lieve mensen,
    Den Pas af ontvangt jullie in een warm bad😅 en laat jullie al direct genieten van zijn schoonheid!
    Wij wensen jullie, op dit tweede gedeelte van jullie reis;
    ☆ avonturen met een gelukkig einde,
    ☆ verwachtingsvolle ochtenden,
    ☆ nachtelijke rust en een blij ontwaken !
    Geniet, geniet, geniet ... maar bovenal blijf mooie foto's ,met jullie prachtige verhalen sturen!!
    Dank dank dank♡♡♡
  4. T & R:
    6 maart 2024
    Leuk om de foto 's te zien de de verhalen te lezen. Prachtig land Nieuw Zeeland
    Wat een mooie reis. Zijn jullie ook nog in Dunedin geweest? Daar woonde een dienstmakker van mijn vader, Frans Hermans. Hij is na de politionele acties vanuit Indonesie naar Nieuw Zeeland gegaan
    De klamme deken is heel herkenbaar zo stap je net vanonder de douche naar buiten en je wil eigenlijk al weer terug onder de douche.
    Geniet van het verder verloop van de reis

Jouw reactie