In de lucht

4 maart 2024 - Mascot, Australië

imageNog nooit hebben we gevlogen met de mogelijkheid tot WIFI, nu dus in een airbus van Qatar airlines. Luxe hoor!

Carel in de lucht.

1. Thijs:
    4 maart 2024
    Carel in de lucht is sowieso een foto waard met zijn hoogtevrees :-)
    Maar ondertussen heeft hij veel geoefend met jullie mooie reizen.
  2. Lambert en José:
    4 maart 2024
    Lieve mensen een behouden vlucht( en misschien ben ik daarvoor al te laat😂 )!
    Het uitzicht vanuit het raam blijft mooi!
    Knap hoor Carel, dat je ondanks je hoogte vrees, steeds weer met Els mee gaat op avontuur!
    En fijn Els dat jij dan goed op hem past. (Ware liefde💑)
    Samen de wereld verkennen en prachtige reizen ondernemen én daarmee velen verblijden!
    Top!!
  3. Joop Jacobs:
    11 maart 2024
    Gaan jullie ook nog naar Sumatra, wat mij betreft authentiek zeer de moeite waard!
    Maar er zijn in in bepaalde gebieden aardverschuivingen /overstromingen, laat je goed goed infomeren he, zeker in Indonesië klopt de info vaak niet! geniet samen.
  4. Els en Carel:
    12 maart 2024
    Joop, bedankt voor de tips… we waren al 2 x eerder op Sumatra. Ook de Molukken en Sulawesi hebben we al gezien, net als natuurlijk Java en Bali. Nu een aantal weken op Kalimantan (Borneo). Ik denk dat “authentiek” opgaat voor vele delen van Indonesië, zolang je maar niet op het toeristische Bali bent.😊