Maratua

22 maart 2024 - Maratua, Indonesië

Nieuw verblijf Ons laatste verblijf op Borneo / Kalimantan. We blijven hier tot 26 maart. Op de uitkijk voor schildpadden.Heel mooi, ook hier de Celebeszee. We zijn op de uitkijk naar zeeschildpadden. Zeeschildpad.Deze zwemt vlak voor ons resort, maar vlakbij zijn er nog veel meer. “Lion fish”De leeuw-vis, dit is een gevaar voor de schildpadden. Leuk om te zien hoe hij deze keer omsingeld wordt door een school kleinere visjes. VisverkoopEen visser vaart langszij en probeert zijn vangst van de dag te slijten.

1. M.bakermans:
    22 maart 2024
    Fijne verjaardag op deze bijzondere plaats.
    Lieve groet. Xx
  2. Frans van Lierop:
    22 maart 2024
    Prettige verjaardag, dat het allemaal fijn en gezellig verloopt.
  3. Lambert en José:
    22 maart 2024
    Ook dieren kunnen worden bedreigd, hopelijk vangt hij deze keer bot😉.
    De foto met jullie beide , gezien op de rug, geeft een mooi beeld, hoe je zover weg, zoveel schoonheid kunt ervaren.
    Jullie laatste verblijf??
    Dan komt het einde inzicht van de VAKANTIE ?
    Ik weet niet wanneer jullie weer terug zijn in Nederland, hopelijk is dit nog niet jullie laatste reislogger!!
    Lieve groet😍
  4. Els en Carel:
    23 maart 2024
    José en Lambert, we blijven tot 26 maart op Kalimantan, hierna gaan we naar Papoea N.Guinea tot 14 april en we sluiten de reis af op Bali. We hebben vrienden op Nusa Penida, een klein eilandje ten zuiden van Bali, daar gaan we nog naartoe. Ons blog is dus nog niet af, want 1 mei zijn we pas weer terug in Nederland.
  5. Marianne:
    Selamat ulang tahun 🥳🎉😉 geniet er van 💋 🙂
  6. Els en Carel:
    Terima kassih.
  7. Marianne:
    🙂👌
  8. Lambert en José:
    Wauw wat héérlijk!!
    Fijn dat ik nog wat tijd krijg om mee te genieten van jullie reis en prachtige blogs

Jouw reactie